♫خاطرات ما ♫

هستی جونم منو ببخش.

1391/11/16 15:19
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی جونم.

خوبی؟

چی کار میکنی؟

خوش میگذره؟

یک سئوال.چرا امروز تو سرویس باهام یک کلمه هم حرف نزدی؟مثل اریانا شدی.

مگه من چی کار کردم؟

اگه به خاطر اون قضیه است ،نگرانگریهنگرانگریهواقعا ببخشید.خواهش میکنم منو ببخش؟متاسفم عزیزم.منو میبخشی؟

اره؟

میبخشی؟

اگه منو ببخشی خیلی خوشحال میشم عزیزم.

من باید برم کار زیاد دارم.

بایییییییییییی

نوشته ی مهراسا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هستی
16 بهمن 91 22:15
می خواهی بگی من ببخشمت.اصلا .اول برو با اریانا بنده خدا اشتی کن.اون بنده خداچه گناهی کرده که باهاش حرف نمیزنی و فقط با کتایون میزنی.ما هم به هم قول دادیم تا موقعی که باهامون حرف نزنی وباهامون دوست نباشی هیچ کاری باهات نداریم وباهات حرف نمیزنیم.من واریانا دیگه نه با تو ونه با اون کتایون دوستیم.اریانا هم بنده خدا برای این که با کسی حرف بزنه وتنها نباشه با من حرف میزنه البته من خودمم فقط با اون تو سرویس حرف میزنم.اون چیزی رو هم که زنگ تفریح تو مدرسه بهم دادی میخواستم پاره کنم که اریانا جونم جلومو گرفت. مهراسا دیگه باهات هیچ حرفی ندارم. واقعا برات متاسفم. واقعا.